lördag 26 mars 2011

Det är strålande solsken ute! Ljuvligt. Eller inte. Just idag hade jag kunnat nöja mig med lite mindre sol.

Huvudvärken som däckade mig redan vid sjutiden igår kväll och fick mig att sova till sextiden i morse är tillbaka. Bultar och dunkar i huvudet.
Tror inte det är migrän, utan gissar mer på att det är bihålorna. Så det får bli en tur till Ica efter lite nässpray.

Annars gillar jag ju solen, den skiner så vackert!
Tyvärr var det en massa minusgrader ute idag...

Får bli en lugn dag idag. Ska på LoB i eftermiddag, men i övrigt en slapp dag. :-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. hoppas huvudvärken går över! stor kram!!!

    SvaraRadera
  2. Ojj stackare, hoppas det går över snart!

    Jo visst trots har vi här! den stora killev har ju alltid varit lugn och jättelätt...men grabb nr 2 han fick nog bådas trots. Han har haft trotsen sen 4 års ålder o är nu 7...jag blir knäpp! Just nu har vi en tavla som funkar kanon... får se hur lnge det håller.
    Kram o hej!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...