onsdag 23 mars 2011

Bota nånting fullt normalt??!!

Läste hos Martina igår om appen som skulle bota homosexuella. Helt sjukt är min åsikt! Man kan inte bota nånting som inte är en sjukdom. Homosexualitet är absolut inte en sjukdom!!!

Surfade nyss runt lite på aftonbladet och vad hittar jag då? Jo, appen drogs tillbaka. Men det behövdes tydligen hela 150 000 underskrifter protester först!!! Det är ju nästan lika sjukt det, att dessa protester behövdes! Appen borde inte ha fått finnas från första början ens!
Man upphör aldrig att förvånas över världen... Om det är nåt som ska botas är det väl homofobi i så fall. :o)

Dagen idag då? Jodå, helt okej. Oskar i skolan, Emilia på dagis. Vi andra plockar och viker lite tvätt. Slängde ihop en supergod lunch som jag helt klart inte var den första att laga till.
Stekte bacon och champinjoner. På med creme fraiche och rörde sen ner spagetti och toppade med persilja och parmesanost.
MUMS!!!

Sebastian mår bättre men har fortfarande drygt 38 i temp hela tiden... Hoppas han blir frisk till helgen i alla fall.

Till kvällen ska jag, Sofia och hennes mamma iväg och kika på Jonas Gardell. Det är nånting som tydligen ska filmas inför ett nytt program på trean... Ska bli roligt.

4 kommentarer:

  1. Men så galet! Hur kan Apple godkänna det här?

    SvaraRadera
  2. den rätten gör vi alltid till midda när fantasin tryter =)

    tips och smarrig o nyttig lunch:
    tonfisk, sallad, halvd hårdkokt ägg, tomat, gurka, mozarella, olja + salladskrydda ev couscous.
    Lever på det till luncher just nu, billigt, snabbt, enkelt o gott =)

    SvaraRadera
  3. Ja, helt sjukt att den godkändes från början!

    Linda - jag kan leva på ungefär samma som Beckah; ris, tonfisk, gröna ärtor och lök.

    SvaraRadera
  4. sinnessjukt att folk verklgien tror att det är en sjukdom! gud vad löjligt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...