torsdag 3 februari 2011

Utslagen tjej....

Emilia har sovit till och från hela dagen... Nu på eftermiddagen har hon självmant börjat fylla på med både vätska och lite banan vilket gör att hon sakta sakta men säkert börjat se liiiite piggare ut. Väldigt skönt. Kräkningarna verkar vara över för den här gången men i stället har magen satt i gång... Jag är ganska lycklig att hon fortfarande har blöjor på natten att ta till även på dagen nu.... Så ännu kan vi inte börja räkna på hennes 48 friska timmar....

Grabbarna har tyckt att det är tråkigt hemma idag. Väldigt rastlösa. Jag och Sebastian var på utvecklingssamtal på eftermiddagen (gick jättebra) och då frågade jag om det där med syskonregeln och hon tyckte det var bra även på skolbarn. Dock tyckte hon att Sebastian kunde komma imorn. Så båda grabbarna får gå om inget händer under natten.

Även Malin är pigg och glad och sover bättre på nätterna. Jätteskönt. Hon tar sig fram på golvet och ser direkt om det ligger nåt framme som hon inte bör ha. ;-)

Nu ska jag efterlysa min make så jag kan gå på föräldrarådsmöte. Och ni kan passa på att tävla i inlägget under! :-)
Published with Blogger-droid v1.6.6

2 kommentarer:

  1. Liten... hoppas hon snabbt kryar på sig ;-)

    Kram och ha en bra snöig fredag... ja det vräker ner här också...

    SvaraRadera
  2. Ja, hon var pigg under förmiddagen men nu slog tröttheten till igen... Men det verkar peppar peppar gå åt rätt håll iaf.

    Ha det bra i snön du med! Här skiner solen just nu. ;o)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...