lördag 19 februari 2011

Tjejkväll!


Ikväll har jag träffat Skrotmamman och Martina. Mötte upp Skrotis på t-centralen och så vandrade vi vidare för fördrink och tjejsnack hos Martina på Grand Hotell. Trevligt värre.

En kall promenad och middag på restaurang. Med förrätt, varmrätt och efterrätt. Proppmätta sen!

Kall promis tillbaka till hotellet. Nattfösare... Ett glas vatten och sov gott till Martina.

Sällskap med Skrotis till centralen.
Blåfrusen - ja, jag hade för lite kläder - tåget sju minuter sent...

Har tinat upp nu. Snart ut i kylan igen. Sen äntligen dags för huvudkudden!

Tack för ikväll tjejer!!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Tack själv! Stövlarna ser ändå ok ut på bilden, måste jag säga :-D

    Här vaknade jag till en ettåring som blir skitsur när hon inte fick ha EN träsko på sig.... hm..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...