söndag 6 februari 2011

Livet känns ganska bra

Sebastian väckte mig för att Malins blöja läckte. Klockan åtta!!! Jippi! Lite välbehövlig sovmorgon. Och tydligen hade alla fyra barn vaknat i samma veva. Låter som att det kan bli en bra dag!

Igår fick vi också en bra dag. Emilias mage är på väg åt rätt håll och Sebastian sa inget mer han heller.

På eftermiddagen hade barnen sån tur att farmor och farfar kom och frågade om dom ville komma med ut och åka pulka. Då jublade Emilia högt!!! ;-) Så dom var ute och lekte nån timme.

Till kvällen åts det en god middag som jag faktiskt tänkte dela med mig av recptet på under dagen.
Vi såg lite Bolibompa och kors i taket så har dom kommit med ett program som jag tycker är kul. Flygande mattan. Ett allsångsprogram för familjen. Och dom sjunger moderna hits varvat med melodier från barnprogrammen.

Sen var det dags att kolla in deltävling ett i årets melodifestival. Och nä, inga låtar gav nån wow-känsla. Fanns några som var okej. Ska bli kul att höra resten sen.

Idag blir nog en lugn dag. Solen är redan framme så en promenad är nog nåt som ska hinnas med. Och lite pyssel med barnen.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Ja, flygande mattan gillade jag med men Hannah verkade inte gilla det tyvärr...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...