måndag 31 januari 2011

Måndagslist och babbel

Från JennyN.se kommer den bra idén att göra måndagslista för att peppa inför kommande vecka. Gör en du med vetja! :-)

Idag måndag är jag glad för att
- vi var i väg och hade supertrevligt i lördags. Även barnen skötte sig.
- Det är sista januari idag. En ny månad i imorn och vi går sakta men säkert mot varmare tider.
- möbleringen i helgen gick väldigt bra och jag är nöjd
- barnen har dessutom sovit bra i natt i sina nya rum.
- jag har en tjejkväll och en massa annat roligt inplanerat kommande månad.
- mitt dietistbesök närmar sig.
- att jag har en sån undebar man som jag har så fina barn tillsammans med!!!!!

Idag har Emilia bett att få gå till dagis så hon ska få gå. Tänkte bara dubbelkolla att det inte är värsta epidemin av nån sjukdom. Nästa lördag ska vi fira att min älskade mormor fyller 80 år och jag vill att vi är friska till då.
Grabbarna ska till skolan och Tony ska iväg han med så det blir bara Malin och jag hemma idag. Känns lite skönt. ;-) Vi kommer stanna hemma dels för att få färdigt det sista men också för att Malin varit hängig sen förra veckan.

Imorn ska jag och Malin på WeRFamily by Loppi och på förmiddagen innan det ska Tony och jag hämta en tvättmaskin hos underbara Andrea.
På onsdag väntar utvecklingssamtal hos Sebastian och jag funderar på om jag hinner med ett barnvagnsbiobesök innan det. ;-)

Ska ni göra något roligt i veckan? Eller har ni nåt tips på vad jag och Malin kan hitta på på dagarna?
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 kommentarer:

  1. Just det, barnvagnsbio! Jag visste att det var något denna vecka, men att jag hade glömt bort vad! :-D

    SvaraRadera
  2. Du kan ju alltid komma till långtbortistan på torsdag och gå på ÖF med oss Långtbortistanare.

    SvaraRadera
  3. Skrotis - tyvärr får jag missa den då jag räknat ut att jag missar slutet om jag ska hinna hem tillbaka i tid för utvecklingssamtal i skolan...

    Martina - lovar att fundera på den idén... Lät skojs... :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...