söndag 30 januari 2011

En härlig helg!

Vi började helgen med kalas hos farmor och farfar för att fira farmor. En väldigt trevlig kväll med många glada skratt.

Igår var vi hemma hela dagen. Bytte köksbord från ett mindre till ett större. Ställde det som har stått i vardagsrummet i köket. Det blev mycket bättre än jag hade räknat med!

På eftermiddagen gjorde vi oss klara för att åka bort på middag.

Vi hade en jättetrevlig kväll och ungarna var nöjda när dom fick äta popcorn och se på bio i källaren. ;-)
Hemgången blev lite kaotisk då Tony upptäckte att vi hade fått punktering bara ett par minuter efter att vi åkt därifrån. Tur i oturen hade vi inte kommit längre än så, så vi vände tillbaka och fick lite hjälp. Vi är väldigt tacksamma för det!!!

Sen kväll igår innebar lite sovmorron idag. Skönt!
Dagen idag har försvunnit väldigt snabbt. Hela dagen har vi möblerat om. Numera bor grabbarna i stora sovrummet, tjejerna i lilla och jag och Tony i vardagsrummet. Jag är väldigt nöjd!
Imorn väntar lite mer plock, mest i tjejernas rum. Ska försöka hinna med att lägga in lite bilder med på hur det blivit.

Just nu sitter jag halvt död i soffan och orkar inte ens fundera på att öppna datorn...
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 kommentarer:

  1. Man brukar bli trött av så stora omorganisationer i hemmet! Vi hade ju rekordkörning med att byta plats på 3 rum, en dubbelsäng och en våningssäng. Och vi hade mindre än tre timmar "barnfritt". Tempot var HÖGT kan jag säga!

    SvaraRadera
  2. Linda har ju vanan inne om man säger så ;-)

    SvaraRadera
  3. Fast det är ju lyftandet som är tröttande, inte själva möblandet i sig. Jag älskar att möbla. Det ger ny energi och man mår bara så bra av det! :o)

    Martina - nu ska inte du va sån.... ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...