onsdag 26 januari 2011

Kort uppdatering...

Var i stan en snabbis på förmiddagen. Var på en undersökning hos Sifo. Lite skojs.
Hem efter en snabblunch på Donken. Läste bok samtidigt som jag åt hamburgaren. Kollade klockan, konstaterade att jag kunde hinna med tåget och tog mitt pick och pack för att gå. Då upptäckte jag att jag totalt hade glömt bort att äta mina pommes. Hehe....

Hem jättekort och sen iväg till Nynäs för bvc-besök med Malin.
Hon fick okej-stämpel i baken av doktorn.
Vikten idag var 6510 gram och längden 65 cm. Idag stämde längden lite mer med kurvan än sist. ;o)

På väg därifrån passade jag på att besöka den elaka vågen på mvc. Och Malin passade på att kräkas upp en hel banan över sig själv... Mindre kul. Speciellt som jag hade en trotsig treåring i släptåg...

Hemma igen serverade Tony middag och jag har mest bara varit. Känner mig helt slut idag...

2 kommentarer:

  1. En HEL banan... Tacka sjutton för att hon kräktes. Vi brukar skrapa med en sked och servera lite i taget.
    Tryckte du ner HELA bananen med tvung eller?
    (fniss)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...