tisdag 18 januari 2011

Jag vet, jag vet...


Jag är tråkig i mitt bloggande just nu...
Det är en sån period bara... Livet känns ganska bra men som att det ändå är lite sparlåga på det... Misstänker att det stort mått med sömnbrist är den bidragande orsaken! Och jag som inte ens haft Tre Kronor-maraton!!! ;o)


Malins hosta just nu är sån att den funkar ganska bra, även om det låter illa, till hon får nattvällingen. Då sätter hostan igång på allvar och håller på en timme eller så.... Och jag som i stort sett alltid har så lätt att somna om på nätterna har inte mage att somna ifrån Malin när hon hostar så där. Vilket innebär att jag är ganska så trött mest hela tiden... Igår höll jag till och med på att somna till Csi, det brukar typ aldrig hända. ;o)

Dagen idag? Seg! Fast jag har varit upp till centrum en sväng. Har lånat två böcker på biblan om att äta rätt. Skrotmamman tipsade. Och så passade jag på att handla lite godis. Hehe... Ja, jag är en godisoholist! Jag erkänner. Och just idag är jag trött och pms'ig och jag lät godissuget ta över. Men jag är sån och det står jag för.

Fyndade uppe i centrum också. Det har öppnat en prylförmedling och hon sålde en Servofix modell lite äldre men helt felfri för ynka 40:-!!!! En ny kostar typ 360:-. Me likes!

Nä, nu ska jag se lite Tre Kronor innan barnen kommer hem... Avsnitt 31 nästa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...