fredag 31 december 2010

Prinsessan och betjänten

Idag fick vi sovmorgon. Till halv åtta. Sååå skönt. Speciellt idag efter gårdagens uppesittarkväll. Fastnade vid datorn och kom i säng kanske lite väl sent. ;-)

Idag är det strålande solsken så en prommis står på schemat.
Måste bara bestämma vilka kläder som gäller för kvällen först. Emilia har ju beställt prinsesskläder. Till tjejerna är det lätt men inte till mig. Har en underbar turkosblå klänning men tror den är alldeles för stor. Den köptes på mina storhetsdagar... Ja, ja... Det ordnar sig.

Hur laddar ni inför årets sista timmar?
Och är det nån mer än jag som måste se Grevinnan och Betjänten på tv på nyårsafton? ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Jag har bara sett det en gång tror jag ;-) Jag förbereder kvällen med att plocka fram kläder, tvätta, plocka leksaker, packa, surfa, sms:a....

    Dags att leta kläder till MIG nu kanske ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...