lördag 18 december 2010

Full ös medvetslös...

Dagen började på bästa sätt. Tjejerna vaknade vid sex men Tony tog dom och jag fick somna om ett några timmar. Välbehövlig!
Vaknade lagom till frukost och efter den satte jag och barnen igång att storstäda deras rum. Så skönt att få det gjort och alla var på bra humör så tiden bara försvann. Vid ett var vi färdiga och magarna morrade. Blev lite mer plock efter maten så dagen försvann verkligen bara.

Jag, grabbarna och Malin var en tur till ica.
Mamma var snäll så grabbarna fick hyra film och det blev "Katter och Hundar".
Vi åt en sen middag, kastade två trötta tjejer i säng och sitter nu i soffan och äter jordnötsringar och ser på film.

En lugn och trevlig kväll. Även dagen har varit väldigt bra trots att Emilia fått några rejäla treårstrotsutbrott!

Och vet ni vad, det har inte snöat idag men ändå låter det som grannarna hittade nåt att skotta....

Imorn ska vi göra apelsinsill, sillsallad, gravad lax, köttbullar, ytterligare en sort fudge (Tony gjorde två olika med whisky igår) och ett pepparkakshus. Fick tag på ett helt hus idag!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...