lördag 18 december 2010

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Jag har haft många bra födelsedagar men en jag minns lite extra är när jag fyllde 15 år.

På kvällen innan, en lördag, hade jag fest i vår lokal med en massa kompisar. Sju kompisar sov kvar över natten. Vi sov alla åtta utspridda i vardagsrummet.

Morgonen efter, på min födelsedag, vaknade jag tidigt. Det var alldeles tyst. Så där som det kan bli inomhus när det snöar ute. Snön vräkte ner!!! Så underbart härligt.
Jag blev grattad, vi åt frukost och sen gick vi ut och hade världens snöbollskrig!

Det är en födelsedag jag minns med glädje!!

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

3 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...