onsdag 22 december 2010

♥ Dag 21 och ♥ Dag 22

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Igår kväll, vid middagsbordet. Malin sträcktesig så långt hon kunde för att nå min pizza.
Det fungerade inte.
Då gjorde hon om samma sak, sträckte sig så långt hon kunde efter pappas pizza.
Det fungerade inte det heller.
Hon såg väldigt besviken ut!

Liten börjar bli stor. Tigger pizza på femmånadersdagen!

♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
Massor!
Lögner. Svek. Sorg. Orättvisa.

När någon inte är snäll mot min familj!

När liv släcks för tidigt och barn inte får växa upp och bli stora!

Alla mina tidigare sanningar hittar ni -här-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...