lördag 27 november 2010

Tyst... För tyst?

Malin sover... Emilia sover... Fast inte i sin säng... Tydligen i Andrea och Martins säng...Sötnosa! Det är första gången hon sover hon nån annan än familjen så jag hoppas verkligen det går superbra! Tidigare ikväll har dom bakat pepparkakor och ätit tacos. Så hon somnade nog väldigt nöjd. :o)

Grabbarna har det bra dom med. Har bakat lussebullar, sett på Toy Story 3 och smaskat en massa gottis.

Här hemma har vi haft en lugn kväll och jag har satt upp alla adventsbelysning! Sååååå mysigt! Utanför snöar det dessutom massor. Ännu mysigare!!

Nu kollar vi på Så mycket bättre på fyran. Är grymt imponerad av Petter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...