fredag 26 november 2010

Trosbekännelser

Det är bara -8,4 grader ute nu. Det är kallt. Väldigt kallt. Speciellt i ansiktet. I alla fall om man har glasögon. Det har jag liksom... Så näsan höll på att frysa bort när jag var ute förut...

Var och lämnade Sebastian på disco. Gav honom två 20-lappar att köpa lösk och godis för. "Inte mer????" var hans svar! Hehe.... Han tyckte visst att mamsen var snål. ;o)

Slapp gå ut och hämta honom nu i alla fall... Eller slapp och slapp... Lite gnäll och menshumör fick maken att gå... Undrars om jag är lite odräglig idag.... Har ju dessutom tvingat honom att ta ner och hänga upp lite gardiner idag. Och så lagade han en väldigt god middag. Stekt fläskytterfilé och risotto. MUMS!
Har jag sagt att jag älskar min man? Det gör jag. Han är mitt allt, min älskade! Bara min! ♥♥♥

Dagen då? Jodå, har hunnit med en del saker jag inte hade planerat, som att rensa bokhyllan i sovrummet. Nu slipper jag stirra på en stor oreda när jag ligger i sängen utan ser istället lite ordning och reda. ;o) Däremot har det inte blivit fixat nånting med adventsbelysningen. Men jag har köpt ett kalenderljus! Iiiiiii, på söndag är det dags för första advent! Var tar tiden vägen liksom?!

Hade tänkt träffa Martina idag men valde att vara hemma... Tur för mig det. Ursäkta detaljerna, men jag har nästan förblött idag. Hahahaa.... Nä, kanske inte riktigt så illa men det har nästan känts så... Och då kommer jag och tänka på Martinas inlägg om trostankar.... Här är dom flesta menstrosorna svarta, men alla färger duger. ;o) Och det är nu jag bekänner att jag levde i mina extremt osexiga mammatrosor långt efter att graviditeterna tog slut dom första två gångerna... Tills maken upplyste mig om hur illa han tyckte om dom... Till slut var jag så snäll att dom fick flytta ut i soppåsen.

Och när vi redan är nere under bältet måste jag ju bara tipsa om kiss och bajs.... Som cake pops!!! Ni som gillade mina cake pops, kolla in dessa underbara!!!

Dags att natta discosonen som just kom hem och sen är det nog läge för en film...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...