torsdag 25 november 2010

Jodå, jag lever! ;o)

Tisdagens väldigt trevliga snapsprovning i kombination med förkylning gjorde mig lite seg igår. Dessutom var jag på mammakunch/födelsedagsfika underdagen och till skillnad mot vad en del tror om mig så kunde jag låta bli min mobil då! ;o)
På kvällen var jag mest bara seg så det blev inte så mycket datortid. ;o)

Är hemma och tävttar i tvättstugan idag och ska dessutom stryka gardiner så jag tänkte passa på och bloggbomba lite med... Eller tanke är ju det íaf... ;o)

Jag tänkte hinna få med ett inlägg om snapsprovningen, hoppa på 30 dagar av sanning och en ny tävling!
Jo just det... Har ju lovat att få till inlägg om doppresenterna och barnmat med... Så jag har lite att göra... Och det är ingen risk för bloggtorka heller. ;o)

Tänkte börja med tävlingen... Och lunch! Shit va hungrig jag blev!

2 kommentarer:

  1. Bäst jag hoppar över den här tävlingen. Kan ju inte råka vinna igen, det skulle ju bli aningen konstigt. Tävlar om almanackan hos Johanna istället. :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...