måndag 22 november 2010

Brevbäraren och tårtkalas

Tog Malin och åkte till ikea och mötte upp Martina och Skrotmamman och deras barn. Vi började med lunch och avslutade med tårtrester från igår. Jag hittade inga
assietteter så vi åt på barntallrikar. ;o) Var ju lika gott för det.

Gick sen runt några timmar. Hittade lite smått.

På väg hem ringde Tony och sa att min nya mobil väntade på posten. Härligt!!!

Hem och raka vägen till Ica. Lyckan var total när den dessutom kom med rosa skal!!!!
Nu håller jag på och vänjer mig vid den och att inte ha knappar. Svårt och lätt på samma gång. ;o)

2 kommentarer:

  1. Visste du inte att det rosa skulle komma? Passar ju dig så bra!

    SvaraRadera
  2. Nä, det stod att den var vit när jag beställde den. Tänkte då att jg får leta upp ett rosa skal. Den kom med blått och rosa skal! Så nu behöver vi inte ens oroa oss för att blanda ihop dom. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...