tisdag 2 november 2010

Babycafé och spa


Uppe med tuppen idag men absolut inte lika pigg som tuppen. ;o)

Fastnade först vid datorn igår och sen vid tv'n så jag kom inte i säng förrän halv ett. Det känns idag. Fast det är inte hela världen. Har inte så jättemycket inplanerat idag.

På förmiddagen ska jag träffa erica. Vi pratade om att gå på babycaféet i Ösmo.

I eftermiddag däremot, då har jag planer!!! Minns ni tävlingen jag vann hos Willvin?
(Kika under Willvin-fliken så ser ni filmen jag tävlade med)
Jag vann ju ett spabesök och hittills har jag inte känt att jag har kunnat lämna Malin så länge men nu är det minsann inbokat!

Idag ska jag få manikyr, pedikyr och thaimassage! Ska bli spännande och åhh sååå skönt!!!

4 kommentarer:

  1. Svarat om receptet i min blogg hehe

    SvaraRadera
  2. åh vad skönt med olika behandlingar!

    tack snälla för din fina kommentar inne hos mig :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...