måndag 18 oktober 2010

Morronmys.


Gomorron! Blev väckt av Oskar, som ville se på tv, vid strax efter halv sex. Skickade honom i säng igen då. Väcktes av honom fem i sex. Då hade han lyckats väcka alla sina syskon!
Mindre kul. Kommer nog bli en lagom kul kväll. Jag vet tre barn som ska i säng tidigt idag!

Har fått sova ganska bra i natt och det känns ganska bra att vara vaken långt innan klockan ringer. :-)

Idag väntar en lugn dag hem. Funderar på om jag ska passa på och baka lite bröd. Har ju hittat ett lättbakat bröd i mjölmix-påse.

Har du nåt bra brödrecept? Gärna ett mellan mörkt bröd utan stora frön i. Och det ska helst inte ta för lång tid att baka. ;-)

Jo, jag ska nog verkligen baka. Och sen laga lite köttsoppa till middag till det. Passar ju bra om det ska bli regnrusk i kväll.

Nu ska jag kolla middagstipset på fyran och sen ta tag i dagen.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...