söndag 17 oktober 2010

Avslutar dagen och helgen på topp!
Känns bra! Riktigt bra!!!

Amningen har fungerat som den ska hela dagen så antagligen hade Malin en äta-period som korsade med en depp-period för mig = kaos.
Men med hjälp av en massa pepping från mina härliga vänner och lite lugn och ro här hemma så är vi på rätt köl igen.

Under eftermiddagen hann jag med att stryka klart gradiner och dukar till kök och vardagsrum och sätta upp dom med. Såååå nöjd. Nu känns det lite höstigare och om en månad är det ju dags för julgardiner!!!! Myyys!

Tjuvstartat med att dricka Blossa Apelsin ikväll!! Jättegod!
Så här står det på Blossas hemsida om den




"Blossa lättglögg sätter smak på julen när Blossa klassiska glöggkryddor får sällskap av frisk citrus. Blossa Lingon Apelsin är gjord på ett smakrikt medelfylligt vi där alkoholen är varsamt borttagen för att på bästa sätt bevara smak och arom. Dricks med fördel väl kyld, ur eleganta cocktailglas."




Vi har även Blossa Lingon hemma och den är också väldigt god. Dock drack jag ljummen glögg idag. Det är gott det med.

Imorn hade jag tänkt åka till Nynäshamn för att gå på Babycafé men har lyssnat på Malins hostande några timmar nu och bestämt att det blir en dag hemma att bara vara. Inte så dumt det heller!

Men först lite läsa i nya soffan innan det är dags att hoppa i säng.

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...