lördag 30 oktober 2010

Lördag


Bättre sent än aldrig... Så idag äter vi frukost när klockan är närmare tio... Inte för att vi har fått sovmorron utan för att det varit rörigt här hemma... Emilia klev upp redan strax efter fem. Hon vaknade pga hemsk hosta. Även Oskar ville gå upp då men honom skickade jag i säng igen. Malin vaknade vid sju. Sebastian kom upp efter åtta och maken han sover fortfarande... Idag hade jag tänkt rymma en sväng men inget känns lockande. Blir nog att röja lite här hemma istället. Blir ensam med alla barnen imorn så det kan ju vara skönt med lite lugn och ordning hemma då. :-) Nä, om man ska sätta igång kanske.... (Bilden har min mamma tagit på Korpen i oktober...)

2 kommentarer:

  1. Wow - vilken bild!!! ;-)
    Hoppas ni haft en skön helg - och att halsen känns bättre!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är riktigt vackert där ute!

    Och ja, jag känner mig "bara" förkyld nu så helgen är riktigt okej!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...