fredag 22 oktober 2010

Härligt! Underbart! Ljuvligt!

Åhhhh!!!! Vilken underbar morgon!!! Det är vitt ute!!!!! Massor med vitt!!! Så mysigt!!!

Har varit och lämnat grabbarna till skolan. Det ligger ca 5cm blöt snö på marken! Nice! Jag njuter för fullt!!!!

Har haft en ganska bra natt trots att Malin varit vaken ett par gånger extra. Och att sen vakna upp till den här dagen... Inte illa.... ;o)

Idag väntar jag in Skrotmamman med barn för att sen åka ut i skogen till Erica för att gå på  kombinerad tupperwarepart/mammalunch/fikaträff. :o) Ska bli riktigt roligt. Var länge sen jag var på tupperwarevising. Ska bli kul att se om det har kommit nåt nytt roligt.

Nu ångrar jag att jag inte tog mig ut på balkongen i onsdags och satte upp ljusslingan.... Får se om det blir gjort i eftermiddag istället. ;o)

Nä, om man ska bylsa på sig själv och tjejerna lite ytterkläder och pulsa iväg till dagis... :o)

2 kommentarer:

  1. amen SÅ mycket snö fick inte vi *snyft*

    SvaraRadera
  2. Spännande och nostalgisk dag för mig på pendeln. Gäller att inte somna på tåget tillbaka nu. Inte Skrot-Fia heller. Den enda som _får_ sova är Lill-Skrot. Och han vaknar..

    Är helt slut. Men nöjd med dagen!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...