lördag 23 oktober 2010

Fullt ös!!!


Gomorron, gomorron! Fått sova helt okej i natt. Igen. Skönt.

Idag väntar en dag med massor att göra. Vi får börja med att göra matsäck till Sebastian som ska på utflykt med scouterna. Han ska lämnas 10.30 i Nynäshamn. Emilia ska till tandläkaren 11.00. Vi ska köpa present till Oskar som ska på kalas kl.13. Jag och tjejerna ska hinna med 12-tåget till stan. Vi ska på Loppi.se's ettårskalas 14-16. Vilket påminner mig om att Emilia måste leta fram en leksak att byta idag. Dom ska ha sånt där leksaksbytarbord. Från början skulle jag och tjejerna dessutom ha åkt till Andrea efter det men hon har tyvärr blivit sjuk.

Så idag är det verkligen fullt upp. Men på ett positivt sätt... :-)

Hoppas ni oxå får en riktigt bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...