tisdag 31 augusti 2010

Gomorron världen! ;o)

Gomorron världen! ;o)

Har vaknat på bra hurmör idag och känner mig ganska utvilad! Sååå skönt!! Har bara behövt vakna en gång för att amma i natt så det är väl en bidragande orsak. Det strålande höstvädret ute gör ju inte direkt humöret sämre!

Funderar på vad jag ska hitta på idag... Skulle vilja gå till öppnis men eftersom jag fortfarande hostar massor så det är uteslutet... En tur till Farsta kanske? Får se.... :o)

Idag har vi dessutom haft en bra morgon här hemma. Inga stora bråk eller tjaffs. Allt känns så mycket bättre när dagen startar bra.

Ikväll ska jag få känna på ordentligt hur det är att vara fyrbarnsmamma. Scouterna börjar ikväll och det är första gången för Oskar så jag kan inte gärna skicka honom med nån annan och Tony ska på möte klockan fyra... Tror inte han hinner hem innan scouterna börjar. Så jag får nog rota fram ståbrädan till Emilia och ta med allihopa för att lämna grabbarna. Risken är ju dessutom att Oskar vill ha mig kvar... I det här läget önskar jag att jag hade en syskonvagn... Det är inte ofta vi har behov av en men när vi väl gör det är det ordentligt... :-/ Skulle vilja ha typ en Phil&Ted så man kan använda den som singelvagn för det mesta och som syskonvagn när behovet finns.
Ja, ja, det blir nog bra på nåt vis. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...