tisdag 27 juli 2010

Liten uppdatering då....

Det är lite snålt med inlägg just nu men det beror till stor del på att jag känner mig som en mjölkmaskin halva tiden och den andra halvan av tiden så är jag trött för att jag ammat massor eller umgås med min lilla familj...
Än så länge är vi bara en liten familj... Grabbarna kommer hem först i dag! Som jag har saknat dom!!!!!

Malin är en snäll liten tjej som är nöjd i stort sett hela tiden. Efter första nattens mat-maraton fram till fyra på morronen har hon dom sista nätterna ätit var tredje timme eller ännu glesare... Så skönt. Speciellt som det verkar vara min tur att bli förkyld nu med följden mindre ork...

I övrigt mår jag ganska bra så här en vecka efter förlossningen... Nästan inget avslag, i stort sett inga eftervärkar, däremot en massa ont i rygg och höfter men jag tror en del av det är foglossningen som fortfarande spökar. Använder bältet när jag är ute och går nu och då känns det bättre...

Emilia tycker än så länge att det är helt okej med en lillasyster. Vill gärna hålla och klappa henne. Men hon tycker inte det är lika kul när Malin är ledsen, då blir hon nästan ledsen själv. ;o)
Fast nåt hon tycker är skoj är att låna Malins kläder till sin egen Bebis. Och vissa av kläderna funkar riktigt bra på dockan så varför inte. :o)

Nu ska jag väl försöka få nåt vettigt gjort här hemma innan grabbarna kommer hem....
Dålig mobilbild men den får duga iaf... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...