lördag 24 juli 2010

Födelsedag och återbesök

Hipp hipp Hurra för Emilia idag!!!! Våran lilla stora tjej fyller 3 år idag!!!! Tänk vad tiden går!!!

Dessutom har jag, Malin och barnens mormor (och en väldans massa mer människor) namnsdag idag. :o)

Stackars lilla Emilia vaknade med feber i natt... Hon är dunderfökyld... Hostar jättemycket. Vi hoppas nu att Malins nysande fortfarande är för att rensa näsan efter fostervatten och att hon slipper få Emilias förkylning. Dagen i ära så gömmer sig solen bland regnmolnen och det är grått ute... Men å andra sidan är det ju ganska skönt att bara få ligga på soffan en sån dag. :o)

Fast hela dagen har hon inte legat på soffan. Hon var hemma hos sin faster på förmiddagen medan jag, Tony och Malin var på återbesök på HS. Ett besök som gick bra!

Nu sover tjejerna, lagom till vi ska fika lite för Emilia. ;o)

1 kommentar:

  1. skriver grattis här oxå såklart, i efterskott. tror jag missade att messa iväg ett grattis mellan mjölkstockning, feber, flaskmatning och ont som f-n =) kram på er. kanske vi ses hos andrea den 29:e? om inget oväntat händer kommer vi nog, känner mig bra mkt bättre redan nu. men jäklar vad man ska gå igenom saker hehe

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...