onsdag 23 juni 2010

Seg i sommarvärmen...

Har varit lite seg sista dagarna... Är nog dels graviditeten men även förkylningen jag dras med... Idag spär nog värmen på det med... Kanske lite vätskebrist på det med... ;o)

Idag är det en sån där riktigt underbar sommardag... Vi har packat klart det mesta till helgen och även varit och lämnat det i båten. Känns bra! Imorn är det bara mat och dryckeshandlingen kvar sen åker vi!!!

Jag har hunnit med en sväng till Handen idag med... Hittade ett par shorts till mig så jag slipper gå i tights hela sommaren... Och en body/pyjamas till lillasyster. Me like!!! ;o)

Just nu har vi nääääästan 40 grader i solen på balkongen (39,3)... Nice! Jag ska blogga klart och sen ta en stor flaska vatten och en bok och sätta mig i solen en stund. Vem vet, jag kanske tom får lite färg på min stora bleka mage.
Ungarna är ute, även Emilia. Hon och Oskar är här på gården så vi både ser och hör dom. Sebastian är hos kompisar på gården bredvid. Likamed lugn och ro en stund... Hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...