onsdag 23 juni 2010

Måste bara berätta...

Jag och mina Willvin liksom... ;o) Alla som umgås med mig är nog lagom trötta i öronen mellan varven när jag lovordar dom. Hehe... Idag har vi som sagt packat för att åka på sjön torsdag till söndag. Det behövs ju inte supermycket kläder för mig men en del blir det ändå... Grabbarna fick för första gången packa helt själva och tog därför en varsin bag den här gången. Tony tog den tredje vi har och Emilia fick en annan väska... Då återstod att hitta en åt mig. Slutade med att jag testade med min Willvin Magnificent Napped. Ska ju ändå packa den som BB-väska sen är det tänkt så jag ville testa hur mycket det verkligen går i. Har inte överfyllt den hittills. ;o)

Och visst, en hel helgs kläder för mig fick plats = 3 par byxor, 2 tunikor, 2 linnen, en långärmad, underkläder och badkläder fick plats i stora facket. I bottenfacket fick min stickade kofta med luva ligga. Och där blev det plats kvar. PLUS att jag fick plats med 3 pocketböcker!!! Asså, den där väskan är helt underbar på att rymma saker!!!

Efter helgen när vi kommer hem kommer den nog få vila lite, då är det ju dags att börja packa BB-väskan, snart väntar semester å då ska den med...

Men min absoluta favoritväska för tillfället är ändå min Willvin Magnipack - ryggsäcken. Den är med mig i stort sett överallt! Nycklar och mobil i ett fack, plånbok i ett. Vattenflaska och tröja i stora facket, i bottenfacket bor det lite värktabletter, näsdukar och Emilia-trosor mest hela tiden. Sen är man förberedd för det mesta. Och eftersom jag lever i tights utan fickor så är alla små ytterfack bara såååååå bra på Magnipacken.

Hmm... Det hade ju varit bra om jag hade kommit ihåg att tömma lite kameror nu då så jag kunde ha visat bilder.... ;o) Det kommer, jag lovar. Till dess får ni kika inne hos Willvin på hur dom ser ut. ;o)

4 kommentarer:

  1. Ja de är helt fantastiska!!! Jag VERKLIGEN älskar mina väskor. Och så fort jag träffar någon som skulle kunna ha användning för en WILLVIN får höra hur bra de är!
    De är grymma ;-D

    SvaraRadera
  2. Hehe... Ja, jag är likadan... Pratar om dom jämt. Och det är inte bara jag, det ä faktiskt maken med. :o)

    SvaraRadera
  3. håller med er helt! och visst är ryggsäcken såååå bra nu när man inte kan ha sina vanliga byxor osv. och helt underbar då den trots den är liten o smidig rymmer såpass mycket ändå!

    SvaraRadera
  4. Linda - ja, precis... En STOR liten ryggsäck som passar i alla lägen!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...