måndag 28 juni 2010

Jag har fått konkurrens!!!

Yups, som rubriken säger... Jag har fått konkurrens....
Av en väska!!!!

Det är inte bara jag som har förälskat mig i väskor i den här familjen... Jag har ju mina Willvinväskor som jag är sååååå kär i!!!

Tony har ju en längre period nu varit såååååå nyfiken på deras MultiDad....
I går hämtade vi ut den på posten!
Hans jubel när han öppnade paketet önskar jag att jag hade fått med på bild!
Det var "hans" väska på en gång! Jag fick knappt ens titta på den!
Jag får väl stjäla den sen nån dag och själv konstatera varför just den är så bra. ;o)


Tony testar väskan ca 15 minuter efter att paketet är hämtat... ;o)

Idag, på väg för att lämna Sebastian på fritids och sen vidare på andra äventyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...