lördag 19 juni 2010

Gomorron, gomorron!!!

Klockan är tio i sex och det är lördagsmorron men jag kan bara inte somna om! Vaknade vid femtiden och hade fått ett sms i natt.
Igår vid 23.17 blev en av mina allra bästaste vänner mamma igen!!!! Jag är sååååååååå himla glad för deras skull!!!
Så jag blev nog lite uppspelt av dom glada nyheterna och som sagt, här sitter jag nu... Äter lite smörgås, blev tokhungrig... Unnar mig en stor kopp oboj med. Det händer typ aldrig längre. ;o)

Igår var jag på bio med Johannah och såg Sex and tje city 2. Nu har ju inte jag sett ettan så jag kan inte jämföra med den men serien har jag sett massor av. Filmen va bra men på gränsen till lång tyckte jag... Men jag gillade den.

Idag har jag lovat Oskar att vi ska se på Victoria och Daniels bröllop! Nu, med solen utanför fönstret, funderar jag på om jag ska släpa med honom in till stan eller om vi ska se det på tv.... ;o) Ja, ja... Jag hinner ju fundera lite till...

2 kommentarer:

  1. Låter mysigt med stan... hade hakat på om vi inte va bjudna på bröllop idag =/ ska ju va i dina hemtrakter =)bara liiiite bitter att jag missar typ hela tv-sändningen från vickans brölllop.....

    SvaraRadera
  2. Hehe... Jag kommer å tjuvkikar på ditt bröllop med. ;o) Och du, du lär ju hinna se alla repriser av bröllopet. Hehe.... Vi struntar i stan iaf.. Jag är för seg för det...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...