lördag 29 maj 2010

Var det verkligen Annas fel???

Alla har sista två dagarna sagt att det är Anna Bergendals fel att Sverige inte är med i melodifestivalen... Men är det verkligen hennes fel???

Jag hör till den skaran som INTE hade henne som favorit, gillade inte ens låten från början. Numera har jag iaf lärt mig att gilla låten...

Men det är väl ändå inte hennes fel att Sverige åkte ut??? Vilka var det som röstade fram Anna till att representera Sverige? Jo, svenska folket!!! Vems fel är det då? Jo, du som röstade på Anna!

Jag säger inte att jag har facit i hand om vilken artist som hade klarat sig vidare men jag blir så trött på att alla gnäller på Anna och hennes uppträdande! Hon gjorde nog det bästa hon kunde, det va helt enkelt fel artist och låt från Sverige!

Eller har jag fel????

Bild stulen från expressen ;o)

3 kommentarer:

  1. Jag är less på att dom skyller allt på Anna. Dom knäcker henne när det inte är ens hennes fel. Självklart är ju nu hela jävla svenska folket så jävla efterkloka, som vanligt. Skulle helt klart inte förvåna mig om hälften av dom som röstade på henne består av dom som skyller på henne.

    Jag röstade på henne och jag gjorde det för jag gillade låten, men helt ärligt vem vet vilken låt som går vidare? Ingen!

    Jag tycker alla patetiska människor som gnäller på Anna kan lägga av med det. Hon gjorde sitt bästa och det räckte inte tyvärr.

    SvaraRadera
  2. håller helt med! jag va ju i Globen och fick se hur fantastisk Anna va live och jag gillade låten. men det va absolut inte en favorit dock. Men det är ju inte Annas FEL att hon inte gick vidare.... suck.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...