lördag 29 maj 2010

Testpilot ?!?

Jag och Tony har anmält oss hos Smartson för att få vara testpiloter av Canon EOS 550D!!!
Blir man uttagen som testpilot kommer båda få en kamera att testa under 30 dagar. Och dessutom får man behålla den efter testtiden!

I vårt team finns det nu en som KAN fotografera och en som inte är lika duktig... ;o)
Tony är duktig på att fotografera och har en gammal hederlig systemkamera med en hel massa tillbehör som tyvärr knappt används... Just för att det kostar så mycket att fota med papper på en gång...
Hans dröm är en digital systemkamera så den här chansen är ju stor!
Själv har jag fått lära mig lite om fotografering på högstadiet och jag älskar att fota men är inte alls i samma klass som maken.

Så nu håller vi tummarna för den här chansen att få testa Canon EOS 550D!!!
Och passa på nu för sista anmälningsdag är den 30/5!
Klicka på bilden för att komma till sidan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...