söndag 30 maj 2010

Mors dag!

Idag har vi firat lite mors dag här hemma. Tony fixade lite frukost på sängen åt mig medan ungarna fick fixa den vanliga frukosten. ;o)
Sen va Tony och grabbarna i väg och handlade och kom hem med den underbara röda lilla picknickkorgen jag önskade mig!!!

Den är redan invigd och det gick så bra så!

Vi fick besök av Andrea, Adam och Isabel och började med att gå en kortis på markanden allihopa. Ungarna fick varsitt par foppatofflor. Lika bra att passa på när det är billigt. ;o) Emilia har valt ett par i form av grodor. Bild kommer när jag får en chans att ta den... Hehe...
När vi hade gått vårt varv gick vi hem och gjorde pastasallad till lunch. Ungarna ville gå ut så efterrätten, resten av rabarberpajen med vaniljsås, åt vi ute på gården och jag fick en chans att inviga min nya korg! Älskar den!!!!!

Nu har Andrea och barnen åkt och jag sitter här med en svullen fot och ett värkande ben... Är väl för att jag så många gånger har sagt att jag inte brukar ha problem med att svullna till under graviditeterna som jag straffas med det nu...

Tony har lovat att komma hem med lite bubbelvatten åt mig så får vi se om det får svullnaden att lägga sig sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...