måndag 31 maj 2010

Dagens steg gånger 2

Här kommer både dagens och gårdagens steg...

Och dagens var mycket roligare att lämna än gårdagens!! ;o)
Men kom på redan igår att jag nog hade fått räknaren på sniskan när jag va ute och gick både igår och i lördags. Marknaden var i centrum och dagis ligger där med... Alltså borde jag har fått ihop bra mycket fler steg av att gå på marknaden än att lämna barnen på dagis idag. Men nä, dagens skörd va mycket större... ;o)

Jag fick räta till räknaren båda dagarna så antagligen satt den fel lääääänge... Jag har burit runt på min Willvin Magnificent och den och räknaren hamnade på samma sida = räknaren puttas iväg på sniskan... Idag satte jag räknaren på andra sidan och vips så fick jag ihop steg igen... Så kan det gå. ;o)

Resultatet blev iaf;

Linda 12029 = ny rekord för mig om jag inte minns helt fel :o)
Tony 7974


Söndag
Linda 2688 (fast hade bara räknaren på mig några timmar under dagen... )
Tony 6223

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...