söndag 28 mars 2010

Ge mig ork!!!!!!!!!!!!

Jag blir snart galen!!!!!!!!!

Hur kan det vara såååååå svårt att städa upp i sitt rum???

Vi åt frukost före tio idag, jag och barnen. Vi pratade om vad vi skulle göra på dagen och kom fram till att vi skulle börja med att städa, dom i sitt rum och jag i resten av lägenheten. Sen skulle vi gå ut och plocka påskris och titta hur det går för pappa och farfar när dom mekar med bilen.

Nu är klockan snart ett och dom har inte städat nånting, snarare tvärtom. Jag vet inte vad jag ska göra!

Det kan liksom inte vara meningen att jag ska städa där inne. I onsdags storstädade jag rummet. Höll på i fyra timmar så det är liksom inte mycket som ska göras. Det är några lådor med leksaker som ska plockas...


Detta va ett börjat inlägg... Med andra ord - söndagen va ingen rolig dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...