onsdag 31 mars 2010

Förlossning när???

Har ju funderat massor med det där på att mitt BF blev flyttat 10dagar... Fick nyss för mig att kolla hur det såg ut vid tidigare graviditeter...

Med Sebastian blev jag flyttad från 22/9 till 2/10. Han kom 29/9. Alltså bf+7 om man går efter mens och bf-3 om man går enligt UL.

Oskar fick jag samma datum med, 5/12 och han kom den 10/12 så bf+5.

Emilia blev jag flyttad från 22/7 till 23/7 och hon kom den 24/7. +1 eller +2 dagar alltså...

Går det att följa det mönstret borde vi i så fall räkna med en förlossning kring den 16-17/7 om jag räknat rätt...
Ska bli spännande att se när det verkligen blir. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...