onsdag 31 mars 2010

Bubbelbabbel...

Sitter här och fördriver lite tid innan monsterungarna kommer hem. Eller kommer hem och kommer hem. Dom ska ju hämtas först. ;o)

Förmiddagen tillbringades med att storhandla lite... Vi skulle bara ha lite inför helgen och speciellt inför fredag då vi ska bjuda på lite middag här hemma... Blidde en aning mer än så. ;o) Bland annat en STOR påse påskgodis... Fast den kommer inte va riktigt lika välfylld när det är dags att fylla påskäggen. Jag måste ju provsmaka lite nu. Hehe...

Idag har jag iaf en bättre dag. Har inte riktigt lika ont och är dessutom på bättre humör med.
Har testat min otroligt snygga mammafleece idag med. Såååå skön!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...