tisdag 23 februari 2010

Shopping på G!

Tänkte kolla lite på blocket och se om jag kunde hitta ett babyskydd med sån där insats billigt... Typ andra annonsen på sidan med bilbarnstolar blev det!!! Vilken tur man har ibland. På torsdag efter ultraljudet ska vi hämta den när vi kommer vara i samma omgivning...




En acta graco med insats för 150:-!!!!

Hon va osäker på årsmodellen men för det priset va det ju bara att slå till. Ångra mig har jag råd att göra sen i värsta fall. ;o)
Sååååå nöjd!!!!!


I övrigt har dagen varit så där... Tågstrul imorse, började 30 min tidigare och va helt död när jag slutade. Har väääldigt ont idag... Men det sparkar mer och mer och det är skojs iaf!

4 kommentarer:

  1. Fast du, det där med årsmodell på bilstolar är riktigt viktigt. Att dömma av klädseln är stolen inte i nyaste lagret.. Jag skulle aldrig sätta mitt barn i något som inte är garanterat säkert. Man kan snåla in på mycket, men inte sina barns säkerhet... Men det kanske bara är jag!

    SvaraRadera
  2. Du har helt rätt! Men vi känade att för det priset kan vi chansa och samtidigt ha råd att köpa en annan om den där inte verkar okej sen. Om inte annat kanske vi fick tag på en insats billigt... :o)

    SvaraRadera
  3. Bra pris! Håller med Johanna där om att årsmodell är viktigt, men det kan man säkert kolla upp i en barnbutik som säljer stolar. Å som du säger så va den ju inte så dyr ju att ni inte kan köpa en ny om det inte va bra.

    kraam!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...