tisdag 9 februari 2010

Jaja.... Uppdatering då... ;o)

Har inte orkat blogga sista veckan... Först va jag sjuk och sen kom det alltid nåt som skulle hinnas först...

I helgen va vi nästan barnfria lördag till söndag. Grabbarna var hos mormor och morfar och började med ett biobesök. Va ganska skönt att bara ha Emilia hemma. Och tror hon njöt av att ha mamma och pappas odelade uppmärksamhet med...

Kvällen spenderades i soffan pga dunderförkylning som däckade mig. Blev en massa sms'ande om melodifestivalen istället för sällskaå. Men det dög det med.
Jag va nöjd med helgens vinnare. Va ju inga superlåtar men helt okej. Rätt låtar vann i alla fall.. Och det va Oskars favoriter med. ;o)

I går va jag ledig och va till BVC med Oskar. Det va hans sista BVC-besök!!!! Shit asså, min lilla prinskorv är STOR!!!! Vi började med vikt och längd; 18kg och 107,5 cm. Sen va det dags för sprutan och han skrattade! :o) Vi avslutade med en felfri synkoll.

I övrigt va jag faktiskt ensam hemma igår på dagen. Tony va på kurs, dom små på dagis och Basse i skolan. Va skönt med lite egentid. Passade på att bjuda hem Sofia och luncha lite god sallad med henne.

Idag har jag varit hemma igen, men denna gång för att Oskar fick feber av sprutan igår och Tony hade en kurs.
Va även iväg och fick akupunktur på morgonen. Skönt!
Tillbringade förmiddagen i Nynäs med Johannah. Va inte dumt det heller!!!

Förresten, va och lämnade tillbaka mitt sjukintyg till MVC igår med. Sa att jag vill att läkaren skriver om det. Förtydligar hur mycket jag ska va hemma och hur mycket jag ska jobba. Min chef ifrågasatte vad det stod i det och jag pratade med FK med och dom sa samma sak som chefen. Bad även att hon skulle skriva bättre varför jag inte klarar av att jobba mer än att jag inte orkar!!!
Nu återstår bara att vänta på att få tillbaka ett nytt intyg. Och får jag inget bättre byter jag mvc och läkare!!!!

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder med. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...