onsdag 24 februari 2010

Fy faaaaaaan!!

Vissa människor borde inte få finnas på den här planeten. Eller nån annan heller!!!!! Dom borde utrotas!!!!!

En av mina absoluta bästa vänner har idag blivit misshandlat av sitt ex. Inför barnen och inför vittnen!!!!
För att han inte fick ta en "haha-kolla-vad-mitt-ex-har-gjort-bild" på hennes bil som hon stunden innan hade varit med om en krock med. Med barnen i bilen. Så inte nog med att barnen va med om en traumatisk krock (tack och lov klarade sig alla i stort sett oskadda!!!!!) utan dom fick dessutom se mamma bli slagen!!!!!! Och det är ingen liten smäll. Hela ansiktet ser deformerat ut!!!!!

Jag är så arg att jag bara kokar!!!

Ovanpå allt detta tycker damen på familjerätten/soc att mamma ska lämna barnen ensamma eller med barnvakt, ordna lift på ett eller annat sätt (bilen funkar ju liksom inte... ) och åka ner till henne och ha ett samtal med den sk fadern.... Är det att se till barnens bästa, att lämna dom i det läget??????

Min underbara vän fick iaf ett domslut på att hon inte behövde lämna ut barnen till skitstöveln!!!!!

Jag va bara tvungen att ösa ur mig lite!!! Är såååååå arg just nu!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Nej fy. Blir ledsen av att det ens finns såna idioter!

    SvaraRadera
  2. Ja du, Joanna... Det är såååå hemskt!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...