fredag 22 januari 2010

Phuuuuu!!!

Blev en låååång kort dag idag... Kände mig pigg och glad när jag kom till jobbet och åt en smarrig frukost nmen under dagen kom en kraftig huvudvärk smygandes... Slutade med att jag fick be att få gå hem. Gick bara inte längre...

Hemma serverade Tony en god middag. Mums! Synd bara att min gravidmage inte klarar att äta så mycket...

Jo, just det... Emilia har bajsat på toaletten för första gången idag!!!! Stora lilla tjejen! :o) Fast hon tyckte det va lite läskigt. Hehe....

Nu ska jag snart ta en välbehövlig prommis till centrum med Johannah och handla lite gottis... Känns som jag är värd det idag. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...