söndag 24 januari 2010

Hipp hipp Hurra!!!!

Grattis till mig idag! ;o)

Efter en morron som började lite si och så där så känns det helt okej nu! Det rasar in en massa grattis på facebook, man kan ju inte annat än att va glad då. :o)

Igår va Oskar på femårskalas hos en dagiskompis. När han kom hem va det bara för oss andra att klä på oss och sen gick vi hem till barnens kusin Gina som fyllde 18 år! Liten har blivit väldigt stor! <3
Vi fick massor med god mat och tårta och jag va sååååå mätt när jag kom hem.
Jag, Emilia och Oskar va hemma runt åtta. Fick två tröttisar i säng och sen lite lugn och ro. Kollade på ett lånat avsnitt av Du är vad du äter. Min söta vän Johannah och hennes make va med där i. Dom va så söta så... Nu ska jag pressa henne på hur illa Anna Skippers mat egentligen smakar, för det ser verkligen inte gott ut. ;o)

Sebastian fick sällskap hem med farmor och va väl hemma vid tio. En såååå trött lite kille som inte ens orkade klä av sig. Det gäller att välja sina strider...

Strax efter midnatt nån gång kom min söta maken hemlullandes... Han låg i sängen och mumlade nåt om att det snurrade innan han snarkade in. Hehe...
Idag är det nog nån med en stor slägga som har flyttat in i hans skalle... Men det bjuder jag på. ;o)

Nu sitter jag och väntar på mina föräldrar. När dom har varit här ska jag och Emilia på Olivers ettårskalas och Sebastian ska på kalas han med. Och sen till kvällen kommer Tonys familj... Misstänker att jag kommer vara lite trött ikväll. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...