fredag 13 februari 2009

Tråååkigt!!!!!!!

Nu är jag less på alla sjukor!!!
Kunde inte sova igår pga den jäkla hostan. Somnade till slut halvt sittandes! Inte skoj.

lägg sen till att alla tre ungar va vakna i omgångar. Så gissa hur lagom pigg jag är idag. Eller inte. För en timme sen sa vi hej då till Sebastian. Nu är han på väg till Göteborg med farmor och farfar och kusin Natta.
Hoppas han får det riktigt skoj!!!

Under tiden får jag väl fortsätta stå ut med klådan i halsen och hostan som hör ihop med det. Lagom inte roligt.

1 kommentar:

  1. usch gumman jag lider verkligen med dig! veth ru det är med alla jävla sjukdommar. krya på er!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...