torsdag 12 februari 2009

Gravidmagar överallt....

Jag tror minsann det finns gravidmagar överallt just nu!!!!!
Varenda människa runt omkring mig väntar eller planerar barn känns det som.

Asså, inte för att jag tänker skaffa barn nu, maken är inte alls intresserad. Men bara tanken på att få gå där med magen i vädret liksom. ;-) Det är ju bara sååååå underbart att vara gravid. :-)

Idag har Sebastian varit i skolan och Oskar varit på dagis. Jag själv hann med massor här hemma. Tvättade i tvättis, vek ett berg med tvätt och packade inför Sebastians Göteborgsresa.

På kvällen va jag med Sebastian till skolan på hans första klassfest!!!! Min lilla prins börja bli stor ju!!!!

Nä, om man skulle hoppa i säng nu. Ska ju skicka iväg Sebastian tidigt imorn bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...