tisdag 24 februari 2009

Liiiite bättre!

Oskar va på dagis idag!!! En friskförklarad. Va i valet och kvalet om jag skulle skicka Sebastian först för han verkade pigg men så ångrade jag mig och tur va det för sen kom febern tillbaka. Han blir hemma imorn med.
Oskar ska åka skridskor på dagis han.

Jag mår oxå bättre men inte helt okej. Har ett jäkla lock i öronen. Tony gnäller hela tiden på att jag pratar högt men jag hör ju inte. Hehe ;-)

Idag har kronprinsessan Victoria och Daniel meddelat att dom har förlovat sig och gifter sig nästa år. Skojs! Hon såg såååå kär ut och så nöjd i klippet som visades. :-)

2 kommentarer:

  1. nä... tror nog mer på magsjuka nu... =( men det va ju bra iförsig så man slipper spya i bilen mera hehe

    SvaraRadera
  2. skönt med en frisk... jobbigt med sjuklingar. nu är vi alla friska i alla fall. ta i trä...

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...