torsdag 26 februari 2009

Bokrean och solsken!

Igår va jag på bokrean. Hittade två böcker jag sökte. Skojs. Nu har jag lite och göra ett tag. :-D

Va på tw-möte på kvällen och passade på och träffa Martina och min guddotter Hannah när jag ändå skulle åt deras håll. Va jättetrevligt. Martina bjöd på middag och Hannah på många skratt. :-)

Idag har vi passat på att storhandla. Skönt att få det gjort. Det började eka tomt i skåpen nu.

På sjukdomsfronten är det mycket bättre. Emilia är väl nästan helt hundra kry. Jag hostar och snorar men känner mig pigg iaf.
Sebastian hostar för fullt han med men värre än så är det inte.
Han orkade åka skridskor med Oskars dagis igår. :-)

3 kommentarer:

  1. kul. var det de böckerna jag tror det var?

    kul med lite friskare tider.

    SvaraRadera
  2. Andrea - yups, det va dom. Fick tag på tvåan och trean. Såååå nöjd!!!! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...