tisdag 10 februari 2009

Halsfluss...

Jahapp, då kanske jag verkligen ska se till att vara lite seriös med det här då. Bloggandet alltså....

Sista månaden har mest gått åt till sjuka barn, sjuka barn och sjuka mig. Vi har gott omlott med våra sjukar i en månads tid nu. Börjar bli en aning drygt nu. Nu sist har jag och Sebastian åkt på halsfluss. Ajajaj!!!!
Så från och med idag käkas pencillin.

Sista dagarna har med andra ord tillbringats döende i sängen....

I övrigt då? Jo, livet har varit helt okej. Lite en aning avis på alla som ploppar graviditeter till höger och vänster bara... Tänk bara att få gå där med magen i vädret!!! Underbart!!! Fast jag är ju inte lika säker på att jag vill ha det efter graviditeten. Inte just nu iaf... ;-)

Nu kallar vardagen igen. Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...