onsdag 11 februari 2009

Familjen sjuk...

Det är vi det. Familjen sjuk alltså... Förutom halsflussen för mig och Sebastian så fick Emilia tillbaka sin feber i natt och Oskar är lite småkrasslig så efter lunch har även dom två fått läkartid för att kolla om även dom behöver pencillin.

Jag hoppas Emilia blir friskförklarad på sätt och vis för på fredag har hon bvc-tid för 18-månaderskollen och spruta. Sprutan får hon tydligen bara ta om hon är frisk. Själv vill jag ha den ur världen. ;-)

Nu tänkte jag försöka orka att göra en egen bakgrund till bloggen. Ska bli lite skoj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...