fredag 23 augusti 2013

Snart, snart, snart!

Imorn är det äntligen dags för årets upplaga av mammabloggkryssningen! Som jag har längtat! Ett helt dygn på sjöhavet med en massa härliga människor! God mat och gott att dricka! Och en massa dansande! Tar med mig mina älskade favoriter från förra året men även dom nya från i år.
 
Naturkunskapsuppgiften som jag hade planerat in i eftermiddag tog inte många minuter att bli klar med så jag passar på att packa det jag kan packa redan idag. Känns skönt att få det gjort. Humöret är på topp! Ikväll, efter en god middag hade jag tänkt hinna fixa naglarna med. Dom måste ju också få lite partyfärg på sig!
 
Och just det, frisyren ville ni se med kanske? Hann komma på det i sista sekund. ;) Vad tycks? Jag stormtrivs!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...