onsdag 21 augusti 2013

Då kör vi en repris då...

Men åh vad roligt... Jag sitter i samma sal där jag förra terminen hade administrationen. Och det verkar bli ungefär lika mycket bloggande då som nu... Med andra ord, tempot och nivån på lektionerna är inte riktigt det jag förväntat mig... Ämnet är information och kommunikation och idag handlar det om powerpoint. Vi har fått lära oss hur man sparar ner bilder från google och hur man sparar en power
point-presentation. Känns liksom som att jag har kunnat det i mååååånga år... ;) Sen blir det ju inte bättre av att vi jobbade med exakt samma sak för nån månad sen.. Men jag lär ju vara duktig på det när jag är klar. ;)

Frisören? Jodå, det kommer en uppdatering på resultatet. Hann bara inte med innan lektionen började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...